Warszawa, 1 grudnia 2011 r. – Z początkiem grudnia Starbucks wprowadził nowy program lojalnościowy dla swoich klientów pod nazwą „Podróż dookoła świata ze Starbucks”. W ramach programu każdy z naszych gości może otrzymać kartę, na której każdorazowo odnotowywany jest zakup dowolnego napoju z naszej oferty. Po zebraniu dziesięciu stempli, posiadacze karty dostaną jedenasty napój w prezencie, natomiast już po zakupie pięciu napojów, otrzymają 25% zniżki na kawę ziarnistą lub herbatę w puszce.
Nowy program lojalnościowy to nie tylko forma zachęcenia naszych klientów do regularnego odwiedzania kawiarni Starbucks, ale także szansa na zdobycie i poszerzenie wiedzy o kawie dla jej miłośników. Karta ma postać mapy świata, po której podróżują nasi goście, kupując kolejne napoje. Każde miejsce zaznaczone na mapie związane jest z uprawą kawy i ma swoją ciekawą historię.„W Starbucks kawa jest naszą pasją, dlatego postanowiliśmy połączyć program lojalnościowy z edukacją o jej uprawie, a także o naszych kawach ziarnistych 100% arabica pochodzących z różnych miejsc na świecie. Wykorzystując kartę w postaci mapy, nasi goście mogą dowiedzieć się, jak region uprawy kawy wpływa na subtelne różnice w jej smaku, a nasi partnerzy chętnie podzielą się z nimi swoją wiedzą na ten temat” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
________________________________________
Informacja o Starbucks
W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.
Informacja o AmRest
AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Stanach Zjednoczonych restauracjami Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.
Dodatkowych informacji udzielają:
Questia sp. z o.o. sp.k.
Communications Management Consultants:
+48 22 623 07 00
Marta Miller
mmiller@questiapr.pl
Agnieszka Bąk
abak@questiapr.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowy-program-lojalnosciowy-starbucks